wie wil meefietsen door Polen zomer 2019

Mathias L

Ik fiets in Juli naar Polen, ik zoek iemand die wil aansluiten vanaf Berlijn om mee te fietsen door Polen. Het aantal km per dag kan onderling afgesproken worden, op mijn vorige fietsreizen fietste ik zo een 100 km per dag. We kunnen de bestemming in Polen in onderling overleg samen afspreken. De terugreis naar Belgie kan per trein of deels per fiets. Onderweg overnacht ik in mijn tentje. Maar jeugdherbergen of goedkope logie's is ook een mogelijkheid. Eventueel deels overnachten bij de plaatselijke bevolking. Ik ben een man van 43 jaar maar leeftijd is voor mij van totaal geen belang. Ikzelf woon in Gent. Wie gaat mee? groeten Mathias

Mathias L

nog op zoek :)

brom

Dag Mathias,

Je plan spreekt me aan. Ik heb in het verleden een aantal fietsreizen gemaakt, oa Santiago vanuit Leuven per fiets. Al is dat intussen een hele tijd geleden.
Dan fietste ik een hele poos nauwelijks en de laatste jaren weer wat lf of knooppunt routes in België of Nederland. Hierbij logeer ik dan geregeld met Vrienden op de fiets.
Ik keek wat uit naar een reisgenoot voor een langere tocht en (richting) Polen interesseert me wel.
Tot nu toe vertrok ik meestal thuis voor de deur, maar een eind treinen sluit ik niet uit. Ik vind t comfortabel reizen per 2 en kan evengoed per 3 of 4.
Ikzelf fiets meestal door de natuur, met weinig stedenbezoek. Ritten van 80 a 100 km per dag en op tijd een (koffie)pauze.
Ik ben een vrouw van 48 uit het Leuvense. Zin om kennis te maken?
groetjes,
Moniek

Mathias L

..